Timberland
Η Timberland φημίζεται για τα μοναδικά μποτάκια της, καθώς και για άλλα παπούτσια, ρούχα και αξεσουάρ κορυφαίας ποιότητας. Η αποστολή της μάρκας είναι να δημιουργεί εξαιρετικά προϊόντα και να επηρεάζει θετικά τις κοινότητες στις οποίες ζούμε και εργαζόμαστε όλοι.
Για όλες τις καιρικές συνθήκες
Η ιστορία της Timberland ξεκινά το 1952 όταν ο Nathan Swartz ίδρυσε την εταιρεία Abington Shoe στις ΗΠΑ. Η εταιρεία μετακόμισε σύντομα στο Νιού Χάμσαϊρ, σε μια τοποθεσία με βουνά, δάση, ποτάμια και ακτές. Αυτό το μέρος των ΗΠΑ είναι γνωστό για τις διαφορετικές και μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες. Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία μετατόπισε την προσοχή της συγκεκριμένα στην παραγωγή παπουτσιών, ρούχων και αξεσουάρ κατάλληλων για χρήση σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.
Τα μποτάκια που καθόρισαν τη μάρκα
Το 1973 εφευρέθηκαν τα αδιάβροχα μποτάκια «Timberland». Όλοι γνωρίζουμε τα αυθεντικά, ανθεκτικά, κίτρινα μποτάκια που θέτουν νέα πρότυπα για αδιάβροχη απόδοση στη βιομηχανία υποδημάτων. Έως και σήμερα, αυτά τα παπούτσια καθορίζουν τη μάρκα Timberland. Όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, αυτά τα παπούτσια ενέπνευσαν τους ανθρώπους να βγουν έξω, «να δουλέψουν σκληρά αλλά και να παίξουν σκληρά».
Από εργάτες σε ράπερς
Στην αρχή, τα Timberlands ήταν για άτομα που «εργάζονταν σε εργοστάσια και κατασκευές». Ωστόσο, στα μέσα της δεκαετίας του '90 η μάρκα βρήκε ένα νέο target audience – τους ράπερ της Νέας Υόρκης που υιοθέτησαν τα παπούτσια Timberland στο στιλ τους και στη μουσική τους.
Πρωτότυπα προϊόντα
Μερικά από τα πιο γνωστά προϊόντα της μάρκας είναι τα ελαφριά μποτάκια πεζοπορίας με την τεχνολογία Timberland Trail Grip ή τα πρώτα μπoτάκια εργασίας Mukluk. Στα τέλη της δεκαετίας του '90, η εταιρεία επικεντρώθηκε επίσης σε αποκλειστικά αδιάβροχα δερμάτινα ρούχα και αξεσουάρ καθώς και εξοπλισμό πεζοπορίας. Όπως εξηγεί η εταιρεία στην αποστολή και την ιστορία της – είναι γεμάτη σκληρή δουλειά, καινοτομία και αγάπη για την ύπαιθρο.
Επέκταση και καινοτομία
Σταδιακά η μάρκα άρχισε να επεκτείνεται. Το 1980 παρουσίασε τα προϊόντα της στην Ιταλία και αργότερα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Λίγα χρόνια αργότερα, η Timberland μπήκε σε μια νέα εποχή με το να γίνει ο πρώτος κατασκευαστής για μποτάκια που διαφημίστηκε στην εθνική τηλεόραση των ΗΠΑ. Ένα χρόνο αργότερα, η μάρκα Timberland διεύρυνε επίσης την γκάμα της και μπήκε στην αγορά ανδρικών και γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ, και το 1990 παρουσίασε και ρούχα για παιδιά.
Από εργάτες σε ράπερς
Στην αρχή, τα Timberlands ήταν για άτομα που «εργάζονταν σε εργοστάσια και κατασκευές». Ωστόσο, στα μέσα της δεκαετίας του '90 η μάρκα βρήκε ένα νέο target audience – τους ράπερ της Νέας Υόρκης που υιοθέτησαν τα παπούτσια Timberland στο στιλ τους και στη μουσική τους.