Replay
Η Replay είναι μια ιταλική εταιρεία μόδας ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ και αρωμάτων. Η μάρκα είναι διάσημη κυρίως λόγω των τζιν της. Η βασική στρατηγική της εταιρείας είναι να έχει πάντα ένα όραμα για τη μάρκα και να αναπτύσσει και να επεκτείνεται σε νέες αγορές, επιλέγοντας προσεκτικά το δίκτυο διανομής της. Η μάρκα δίνει προσοχή στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα των υλικών.
Ιστορία της Replay
Iδρύθηκε το 1981 και εδρεύει στο Τρεβίζο. Η Replay είναι μια μάρκα που ανήκει στον όμιλο Fashion Box S.p.A. μαζί με την REPLAY & SONS (παιδική γραμμή ενδυμάτων) και την WE REPLAY (συλλογή high-end jeans). Η μάρκα προήλθε από την ιδέα του «re-making» ή του «re-create» του ιδρυτή, Claudio Buziol. Σύμφωνα με ισχυρισμούς, η λέξη ακούστηκε στην τηλεόραση ενώ ο Claudio παρακολουθούσε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα και ήταν τόσο συναρπαστικό που αποφάσισε να ονομάσει έτσι την μάρκα του.
Η Replay σε αριθμούς
Η Fashion Box S.p.A. διαθέτει δίκτυο διανομής χονδρικής σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, την Αμερική, την Αφρική, την Ασία και την Μέση Ανατολή με πάνω από 200 καταστήματα. Η Replay έχει τη μεγαλύτερό της δίκτυο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, συγκεκριμένα το 85% της αγοράς της Replay είναι στην ΕΕ, το 15% στην Ιταλία όπου η μάρκα διαθέτει το κορυφαίο της κατάστημα και το υπόλοιπο 15% στον υπόλοιπο κόσμο.
Ποιός φοράει Replay;
Το 2013, η Replay ξεκίνησε μια συνεργασία με την FC Barcelona για να παρέχει στον σύλλογο ρούχα και παπούτσια. Το 2015, ο αστέρας της Βραζιλίας, Neymar Jr., έγινε πρόσωπο της Replay. Το 2019 το Replay έγινε «Επίσημος Συνεργάτης Τζιν» με τον ποδοσφαιρικό σύλλογο Paris Saint-Germain ενώ εκτός από το ποδόσφαιρο, η Replay συνεργάζεται επίσης με την ομάδα ράγκμπι All Blacks από το 2020.
#ReplayReUsed
Η Replay συνέταξε τον κώδικα ηθικής της εφαρμόζοντας αυστηρά, διεθνώς αναγνωρισμένα, φιλικά προς το περιβάλλον πρότυπα ενώ ενδιαφέρεται πολύ για τη βιωσιμότητα. Η Replay εισήγαγε το ISKO, το λεγόμενο Hyperflex Re-Used, ένα προϊόν που επιτρέπει την επανάληψη αναπαραγωγής υλικών φιλικών προς το περιβάλλον, δηλαδή επαναχρησιμοποιημένου βαμβακιού και ανακυκλωμένου πολυεστέρα (ΡΕΤ από πλαστικά μπουκάλια ή άλλα πιστοποιημένα απόβλητα) σε ένα διπλό πράσινο τζιν. Η Replay καλεί όλους να υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα χρησιμοποιώντας τα ακόλουθα hashtags: #ReplayReUsed #SecondLifeCotton #SuperiorSustainability
Glorious Jeans
Δεν έχει σημασία αν ψάχνετε για skinny, στενό, ίσιο ή cropped τζιν. Τα τελευταία 40 χρόνια, η Replay έχει γίνει συνώνυμο των τζιν υψηλών προδιαγραφών και άλλων προϊόντων. Δεν είναι περίεργο που έχουν θαυμαστές ακόμη και μεταξύ διασημοτήτων όπως ο Jake Gyllenhaal ή ο Neymar.
Ποιός φοράει Replay;
Το 2013, η Replay ξεκίνησε μια συνεργασία με την FC Barcelona για να παρέχει στον σύλλογο ρούχα και παπούτσια. Το 2015, ο αστέρας της Βραζιλίας, Neymar Jr., έγινε πρόσωπο της Replay. Το 2019 το Replay έγινε «Επίσημος Συνεργάτης Τζιν» με τον ποδοσφαιρικό σύλλογο Paris Saint-Germain ενώ εκτός από το ποδόσφαιρο, η Replay συνεργάζεται επίσης με την ομάδα ράγκμπι All Blacks από το 2020.