Lacoste
Η Lacoste είναι μια γαλλική εταιρεία μόδας που ιδρύθηκε το 1933 από τον διάσημο τενίστα René Lacoste. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στο Παρίσι, αλλά η παραγωγή πραγματοποιείται στην πόλη Τρουά, η οποία βρίσκεται περίπου 150 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της πρωτεύουσας. Στην αρχή της παρουσίας της στην αγορά, η Lacoste ασχολήθηκε με την παραγωγή προϊόντων τένις και αθλητικών ειδών. Πλέον, θα βρείτε επίσης παπούτσια, δερμάτινα είδη, αρώματα και ρολόγια.
Ποιος ήταν ο René Lacoste;
Ο René Lacoste ήταν επαγγελματίας τενίστας που κέρδισε πολλά τουρνουά Grand Slam μεταξύ του 1925 και του 1929 και εξασφάλισε επίσης τρεις νίκες στο Wimbledon. Κατά τη διάρκεια του χρόνου του στα γήπεδα, συνειδητοποίησε ότι θα μπορούσε να αποδώσει ακόμα καλύτερα αν φορούσε πιο άνετα ρούχα. Γι 'αυτό και σχεδίασε το δικό του μπλουζάκι πόλο, το οποίο σύντομα έγινε μεγάλη επιτυχία.
Το λογότυπο της μάρκας
Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο René Lacoste κέρδισε το ψευδώνυμο „the Crocodile“ από Αμερικανούς δημοσιογράφους, οπότε αποφάσισε να χρησιμοποιήσει αυτό το σύμβολο και ως λογότυπο της μάρκας. Χάρη σε αυτό το λογότυπο, η εταιρεία ήρθε στο δικαστήριο επειδή η Crocodile Garments χρησιμοποίησε ένα πολύ παρόμοιο λογότυπο. Στο τέλος, η Crocodile Garments έπρεπε να τροποποιήσει το λογότυπο της, αυξάνοντας το μέγεθος των ματιών και αλλάζοντας την κατεύθυνση της ουράς.
Διαδικασίες παραγωγής
Η Lacoste δεσμεύεται να παράγει προϊόντα που συνδυάζουν καινοτομία, κομψότητα και ποιότητα. Απασχολεί ειδικούς για την επιλογή ποιοτικών ινών που πληρούν υψηλά πρότυπα ποιότητας και που πρέπει να είναι σύμφωνα με τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης. Η Lacoste εγγυάται επίσης ότι το βαμβάκι στα ρούχα της δεν προέρχεται από επικίνδυνες πηγές.
Το θρυλικό μπλουζάκι τένις Lacoste
Το πρώτο ρούχο που είχε το λογότυπο στο εξωτερικό του ήταν ένα κλασικό μπλουζάκι τένις. Εκτός από τα μπλουζάκια τένις, πωλούνταν επίσης μπλουζάκια για γκολφ, ιστιοπλοΐα και άλλα αθλήματα, που ήταν μοντέρνα τότε. Είναι ενδιαφέρον ότι για περισσότερα από 30 χρόνια, τα μπλουζάκια ήταν φτιαγμένα μόνο σε λευκό. Άλλα χρώματα κυκλοφόρησαν αργότερα και ο στόχος τους ήταν να προσεγγίσουν πλουσιότερους πελάτες.
Η Lacoste σε αριθμούς
Το 2017, η εταιρεία εισέπραξε πάνω από δύο δισεκατομμυρία ευρώ. Κάθε δευτερόλεπτο, δύο προϊόντα Lacoste πωλούνται παγκοσμίως, είτε πρόκειται για γυαλιά, ρολόγια, εσώρουχα, παπούτσια, αρώματα ή ρούχα. Η Lacoste απασχολεί 10.000 άτομα σε τέσσερις ηπείρους και εκπροσωπείται σε περισσότερες από 120 χώρες.
Διαδικασίες παραγωγής
Η Lacoste δεσμεύεται να παράγει προϊόντα που συνδυάζουν καινοτομία, κομψότητα και ποιότητα. Απασχολεί ειδικούς για την επιλογή ποιοτικών ινών που πληρούν υψηλά πρότυπα ποιότητας και που πρέπει να είναι σύμφωνα με τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης. Η Lacoste εγγυάται επίσης ότι το βαμβάκι στα ρούχα της δεν προέρχεται από επικίνδυνες πηγές.