Happy Socks
Η Happy Socks είναι μια σουηδική μάρκα που επικεντρώνεται κυρίως στην παραγωγή καλτσών, καθώς και εσωρούχων και μαγιό για γυναίκες, άνδρες και παιδιά. Όπως μπορείτε να μαντέψετε από το όνομα της μάρκας, τα προϊόντα Happy Socks είναι γεμάτα χρώμα, ενέργεια και καλή διάθεση.
Δύο φίλοι, ένα όραμα
Η μάρκα Happy Socks ιδρύθηκε το 2008 από 2 φίλους – τους Mikael Söderlindh και Viktor Tell. Ο σκοπός τους ήταν να μετατρέψουν ένα από προϊόν που χρησιμοποιείται συχνά σε κάτι πιο χαρούμενο και στιλάτο. Αποφάσισαν να αλλάξουν τα βαρετά λευκά, γκρι και μαύρα υφάσματα με κάτι συναρπαστικό και δημιουργικό.
Γρήγορες αρχές
Η επιτυχία της Happy Socks ήρθε αρκετά γρήγορα. Μέσα στο πρώτο χρόνο, οι 2 ιδρυτές ταξίδεψαν και ίδρυσαν την μάρκα σε 18 διαφορετικές αγορές και κατάφεραν να διπλασιάσουν αυτόν τον αριθμό σε άλλον ένα χρόνο. Επικεντρώθηκαν κυρίως στη διανομή των προϊόντων τους μέσω άλλων μεταπωλητών, καθώς και στους πελάτες του eshop τους. Το 2009 αποφάσισαν να ανοίξουν το πρώτο τους κατάστημα. Οι πωλήσεις κορυφώθηκαν και πλέον μπορείτε να βρείτε την μάρκα σε περισσότερα από 110 καταστήματα Happy Socks παγκοσμίως.
Συνεργασίες και βιωσιμότητα
Οι αποκλειστικές συλλογές Happy Socks περιλαμβάνουν τους Keth Haring, The Beatles, Steve Aoki, Snoop Dogg, Wiz Khalifa, Andy Warhol και άλλους. Η μάρκα δεν έχει κάνει ακόμη πολλά βιώσιμα βήματα, αλλά δημοσίσευσε το πρώτο report βιωσιμότητας το 2019.
Σε όλες τις χώρες
Η μάρκα πωλείται σε 90 χώρες, σε όλες τις ηπείρους και σε περισσότερα από 10.000 καταστήματα μόδας. Το κύριο προϊόν τους – οι πολύχρωμες κάλτσες – συνδυάζει ένα υψηλής ποιότητας προϊόν με μοναδικά σχέδια και χειροτεχνία. Το όραμα των ιδρυτών Mikael και Viktor είναι να διαδώσουν την ευτυχία μέσα από ένα άνετο και πολύχρωμο κομμάτι μόδας.
Happy swimwear
Τα επόμενα χρόνια, οι ιδρυτές αποφάσισαν να διευρύνουν το portfolio τους. Ξεκίνησαν να σχεδιάζουν και να παράγουν μαγιό. Συνεργάστηκαν με τον David Hasselhoff που προώθησε τα μαγιό Happy Socks.
Συνεργασίες και βιωσιμότητα
Οι αποκλειστικές συλλογές Happy Socks περιλαμβάνουν τους Keth Haring, The Beatles, Steve Aoki, Snoop Dogg, Wiz Khalifa, Andy Warhol και άλλους. Η μάρκα δεν έχει κάνει ακόμη πολλά βιώσιμα βήματα, αλλά δημοσίσευσε το πρώτο report βιωσιμότητας το 2019.