GUCCI
Εάν αγαπάτε την πολυτελή μόδα σίγουρα γνωρίζετε την Gucci, μία από τις πιο διάσημες και σημαντικές πολυτελείς μάρκες στον κόσμο. Ο ιταλικός οίκος μόδας εδρεύει στην Φλωρεντία και φημίζεται για τις εμβληματικές τσάντες, τα υποδήματα και τα αξεσουάρ του, καθώς και για τα αρώματα και καλλυντικά. Σήμερα η Gucci είναι θυγατρική του γαλλικού ομίλου πολυτελείας Kering.
Πώς ξεκίνησαν όλα
Η σημερινή παγκοσμίως γνωστή μάρκα ιδρύθηκε στην καρδιά της Τοσκάνης από τον Guccio Gucci το 1921. Στην αρχή, ο πυρήνας της επιχείρησης ήταν οι σέλες και άλλα αξεσουάρ για ιππασία, πάντα κατασκευασμένα από τα καλύτερα ιταλικά δέρματα. Αργότερα επεκτάθηκε περαιτέρω στον κόσμο των αξεσουάρ. Οι τρεις γιοι του Guccio – Aldo, Vasco και Rodolfo – εντάχθηκαν στην επιχείρηση το 1938. Λίγο μετά από αυτό η Gucci ξεκίνησε να επεκτείνεται. Το 1938 άνοιξαν το πρώτο τους κατάστημα στη Ρώμη και το 1951 στο Μιλάνο και λίγο αργότερα στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο.
Τσάντες, κασκόλ και αρώματα
Ένα από τα πιο εμβληματικά κομμάτια από το εργαστήριο της Gucci είναι η τσάντα „Jackie“, που πήρε το όνομά της από την Jackie Kennedy, η οποία της φορούσε συχνά και στην πραγματικότητα συνεισέφερε στη φήμη και την δημοτικότητα της τσάντας. Συχνά προστάτευε το πρόσωπό της με τσάντα από τους φακούς των παπαράτσι. Ένα άλλο αξέχαστο κομμάτι είναι σίγουρα το κασκόλ Gucci, ειδικά σχεδιασμένο για τη Grace Kelly, πριγκίπισσα του Μονακό. Και φυσικά όταν μιλάμε για εμβληματικά αριστουργήματα της Gucci, πρέπει να αναφέρουμε και τα διάσημα αρώματά της.
Gucci και βιωσιμότητα
Το 2017, σύμφωνα με τη δέσμευση του Kering για υπεύθυνες επιχειρηματικές πρακτικές, η Gucci παρουσίασε τον „Πολιτιστικό Σκοπό“, ένα δεκαετές σχέδιο βιωσιμότητας που επικεντρώνεται στη δημιουργία θετικών περιβαλλοντικών και κοινωνικών επιπτώσεων, το οποίο περιγράφεται στην πλατφόρμα Gucci Equilibrium.
Διάσημο λογότυπο
Το λογότυπο Gucci μπορεί εύκολα να περιγραφεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στα είδη πολυτελείας. Ο Guccio Aldo σχεδίασε το λογότυπο για τον πατέρα του και όπως μπορείτε να μαντέψετε – το διπλό G αντιπροσωπεύει τον ιδρυτή – Guccia Gucci.
Η Gucci σήμερα
Για πολλά χρόνια η μάρκα διατηρούσε τα συνηθισμένα μοντέλα και συλλογές με το κλασικό G σχέδιο. Ένα νέο κύμα μοντερνισμού ήρθε το 2014 με το νέο CEO, Marco Bizzarri και τον νέο δημιουργικό σχεδιαστή Alessandro Michele. Η αποστολή τους είναι να επαναπροσδιορίσουν την πολυτέλεια για τον 21ο αιώνα. Το 2018 κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, ο Alessandro συγκλόνισε το κοινό με μοντέλα που κρατούσαν ένα αντίγραφο του κεφαλιού τους, τρίτο μάτι στο μέτωπό τους ή κρατώντας παράξενα πλάσματα στα χέρια τους. Ήταν συγκλονιστικό και ταυτόχρονα φρέσκο. Τόσο ο Marco όσο και ο Alessandro αποφάσισαν να μην κρατήσουν το παρελθόν, αλλά άρχισαν να επικεντρώνονται στη νέα γενιά.
Gucci και βιωσιμότητα
Το 2017, σύμφωνα με τη δέσμευση του Kering για υπεύθυνες επιχειρηματικές πρακτικές, η Gucci παρουσίασε τον „Πολιτιστικό Σκοπό“, ένα δεκαετές σχέδιο βιωσιμότητας που επικεντρώνεται στη δημιουργία θετικών περιβαλλοντικών και κοινωνικών επιπτώσεων, το οποίο περιγράφεται στην πλατφόρμα Gucci Equilibrium.