GAP
Η GAP ιδρύθηκε το 1969 από τον Donald Fisher και τη σύζυγό του Doris F. Fisher και εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια. Η εταιρεία λειτουργεί σε έξι κύρια τμήματα: GAP, Banana Republic, Old Navy, Intermix, Hill City και Athleta.
Ιστορία της μάρκας
Ο Donald Fisher ξεκίνησε την GAP γιατί δεν μπορούσε να βρεί το κατάλληλο τζιν στα πολυκαταστήματα του Σαν Φρανσίσκο, τα οποία είχαν τζιν παντελόνια Levi's με μήκος καβάλου 30 ιντσών και 32 ιντσών, αλλά όχι 31 ιντσών. Πρότεινε στην εταιρεία να ανοίξουν ένα μέρος όπου οι πελάτες θα μπορέσουν να αγοράσουν όλα τα μεγέθη σε ένα κατάστημα. Έτσι, το 1972 οι Fishers ξεκίνησαν τη δική τους μάρκα παντελονιών τζιν.
Η GAP σε αριθμούς
Από τον Σεπτέμβριο του 2008, η εταιρεία απασχολεί περίπου 135.000 υπαλλήλους και διαθέτει 3.727 καταστήματα εκ των οποίων τα 2.406 βρίσκονται στις ΗΠΑ.
Marketing
Αρχικά η GAP στόχευε τη νεότερη γενιά, με το όνομά της να αναφέρεται στο «χάσμα γενεών» της εποχής. Η GAP ήταν το πρώτο από πολλά καταστήματα που πωλούσαν μόνο Levi's. Το 1973 άρχισε να φτιάχνει τα δικά της τζιν και έτσι διαφοροποιήθηκε από τα άλλα πολυκαταστήματα. Σήμερα η GAP προσελκύει ένα ευρύ φάσμα πελατών, ενώ η Banana Republic παρουσιάζει μια πιο εκλεπτυσμένη εικόνα ενώ παράλληλα η Old Navy εστιάζει στην «διασκέδαση, τη μόδα και τις αξίες» για τις οικογένειες και τους νεότερους πελάτες.
Η εκστρατεία Product RED
Το 2006, η Gap συμμετείχε στην εκστρατεία Product Red με την έναρξη μιας ειδικής συλλογής RED, συμπεριλαμβανομένου ενός t-shirt που κατασκευάστηκε στο Λεσόθο από αφρικανικό βαμβάκι. Η συλλογή Gap Product Red κυκλοφόρησε στις 13 Οκτωβρίου 2006. Το 50 έως 100% των κερδών διατέθηκε στο Global Fund.
GAP Kids
Το 1986, η GAP προσπάθησε να καλύψει μια άλλη ανάγκη για ρούχα των baby boomer με το ντεμπούτο του GAP Kids, με άνετα και ανθεκτικά ρούχα για τα παιδιά των γονιών που ήδη ψώνιζαν στα καταστήματα της. Η ιδέα είχε τεράστια επιτυχία.
Marketing
Αρχικά η GAP στόχευε τη νεότερη γενιά, με το όνομά της να αναφέρεται στο «χάσμα γενεών» της εποχής. Η GAP ήταν το πρώτο από πολλά καταστήματα που πωλούσαν μόνο Levi's. Το 1973 άρχισε να φτιάχνει τα δικά της τζιν και έτσι διαφοροποιήθηκε από τα άλλα πολυκαταστήματα. Σήμερα η GAP προσελκύει ένα ευρύ φάσμα πελατών, ενώ η Banana Republic παρουσιάζει μια πιο εκλεπτυσμένη εικόνα ενώ παράλληλα η Old Navy εστιάζει στην «διασκέδαση, τη μόδα και τις αξίες» για τις οικογένειες και τους νεότερους πελάτες.