Diesel
Η Diesel δημιουργήθηκε από τον Ιταλό σχεδιαστή Renzo Rosso, ο οποίος ξεκίνησε από την ιδέα της δημιουργίας καινοτόμων προϊόντων μόδας από τζιν ύφασμα. Σήμερα, η μάρκα είναι παγκοσμίως γνωστή και διαθέτει χιλιάδες καταστήματα και σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο.
Οι αρχές της μάρκας
Ο Renzo Rosso γεννήθηκε το 1955 στην Πάντοβα, στη βορειοανατολική Ιταλία. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, γνώρισε περισσότερα για τη βιομηχανία κλωστοϋφαντουργίας και βρήκε το πάθος του για τη μόδα. Τη δεκαετία του 1970, έλαβε προσφορά εργασίας από τον επιχειρηματία Adriano Goldschmied για να εργαστεί στην τότε εταιρεία του, Moltex.
Το όνομα της μάρκας
Οι δύο έγιναν επιχειρηματικοί συνεργάτες, δημιουργώντας τη μάρκα Diesel το 1978. Ο Rosso επέλεξε αυτό το όνομα επειδή προφέρεται το ίδιο σε όλες τις γλώσσες. Επίσης, για αυτόν αντιπροσωπεύει ένα εναλλακτικό όραμα της μόδας και της βιομηχανίας τζιν.
Κληρονομιά
Οι συλλογές της Disel καλύπτουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, από τζιν παντελόνια, μπουφάν έως και μπλούζες, καπέλα ή sneakers. Πάντα πρωτότυπη και καινοτόμα, η μάρκα έχει μετατραπεί από μια επιχείρηση που «πουλάει απλά τζιν» σε μία η οποία «πουλάει έναν τρόπο ζωής», όπως λέει και ο Rosso.
For successful living
Η Diesel είναι γνωστή για τις τολμηρές διαφημιστικές της καμπάνιες. Όλα ξεκίνησαν με το σύνθημα «For successful living», το οποίο συμβολίζει την αποστολή της μάρκας. Κατά τη διάρκεια των ετών, η Diesel έχει κερδίσει πολλά βραβεία για τις διαφημιστικές της καμπάνιες.
Νέες συλλογές και συνεργασίες
Η Diesel ξεκίνησε ως εταιρεία ενδυμάτων τζιν για άνδρες και γυναίκες. Με την πάροδο των ετών, ξεκίνησε τη δημιουργία νέων συλλογών όπως η Diesel Kids ή η Diesel Black Gold, με προϊόντα που χαρακτηρίζονται από rock chic στιλ ή νέες σειρές προϊόντων, όπως τα αρώματα Diesel, σε συνεργασία με την L'Oreal.
Κληρονομιά
Οι συλλογές της Disel καλύπτουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, από τζιν παντελόνια, μπουφάν έως και μπλούζες, καπέλα ή sneakers. Πάντα πρωτότυπη και καινοτόμα, η μάρκα έχει μετατραπεί από μια επιχείρηση που «πουλάει απλά τζιν» σε μία η οποία «πουλάει έναν τρόπο ζωής», όπως λέει και ο Rosso.