Balenciaga
Ο δημιουργικός διευθυντής της Balenciaga Demna Gvasalia, πιστεύει ότι η μάρκα ισορροπεί μεταξύ καινοτομίας και κομψότητας σε συνδυασμό με το πρωτοποριακό στιλ. Η μάρκα έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο σημαντικές στον κόσμο της μόδας, διαθέτοντας ένα ευρύ φάσμα ρούχων και αξεσουάρ καθώς και παιδικών ρούχων.
Όλα ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 1937
Ο Ισπανός Cristóbal Balenciaga άνοιξε το πρώτο του παρισινό κατάστημα υψηλής ραπτικής. Το 1951 δημιούργησε μια ολοκαίνουργια σιλουέτα φορέματος και έγινε ο «Πικάσο της μόδας». Ο Cristóbal πέθανε το 1972, αλλά η κληρονομιά και τα καθιερωμένα σχέδιά του εξακολουθούν να υπάρχουν όπως τα γνωρίζουμε σήμερα.
Η χρυσή εποχή από τη δεκαετία του 1950 έως τη δεκαετία του 1960
Αυτές οι δύο δεκαετίες αντιπροσώπευαν τον Cristobal διότι παρουσίασε πολλές καινοτομίες, καθιστώντας τον έναν από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες ενδυμασίας και τέχνης. Ο Balenciaga διοχεύτεσε την ιδιοφυή σκέψη του σε διαφορετική κατεύθυνση από οποιονδήποτε άλλον εκείνη τη εποχή: το καθήκον του ήταν να αντιπροσωπεύει το σώμα μέσω του όγκου, της συμμετρίας και των χρωματικών αντιθέσεων.
Η Balenciaga σήμερα
Η Balenciaga επιδεικνύει τη δύναμή της στοχεύοντας κατάλληλους πελάτες σε αυτή τη νέα εποχή του streetwear. Έχει αποδεχτεί την πρόκληση να στοχεύσει την Gen-Z με μια νέα, πρωτοποριακή προσέγγιση μάρκετινγκ και μια εξωσυμβατική προσέγγιση μόδας. Το „less is more“ πρέπει να γίνει το σύνθημα πολλών brands. Αυτό ισχύει ήδη για την Balenciaga.
Κομψότητα για πάντα
Το 2001, ο Kering αγόρασε τον οίκο μόδας, και διάφοροι ταλαντούχοι σχεδιαστές διαδέχθηκαν τον Cristóbal Balenciaga, συμπεριλαμβανομένων των Nicolas Ghesquière, Alexander Wang και Demna Gvasalia το 2015. Ο Gvasalia κατάφερε να φέρει νέα ζωή στην Balenciaga και συνέβαλε στην τρέχουσα επιτυχία της. Ο Γεωργιανός σχεδιαστής ενέπνευσε την αίσθηση του streetwear στα απλά κομμάτια που σχεδίαζε η Balenciaga.
Τα sneakers Triple S
Η Balenciaga κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τα sneakers Triple S όταν κυκλοφόρησε τη συλλογή FW17 το 2017. Το όνομα προέρχεται από τη σόλα τριών επιπέδων, η οποία τα διακρίνει από άλλα sneakers με πλατφόρμα. Αντιπροσωπεύουν τον σχεδιασμό του athleisure. Τα sneakers έχουν γίνει μεγάλη επιτυχία από τότε του πρωτοεμφανίστηκαν στην πασαρέλα.
Η Balenciaga σήμερα
Η Balenciaga επιδεικνύει τη δύναμή της στοχεύοντας κατάλληλους πελάτες σε αυτή τη νέα εποχή του streetwear. Έχει αποδεχτεί την πρόκληση να στοχεύσει την Gen-Z με μια νέα, πρωτοποριακή προσέγγιση μάρκετινγκ και μια εξωσυμβατική προσέγγιση μόδας. Το „less is more“ πρέπει να γίνει το σύνθημα πολλών brands. Αυτό ισχύει ήδη για την Balenciaga.